"Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć". Napoleon Hill

Bezglutenowe placki z bananów

Od kiedy pamiętam, miałam problemy z jedzeniem śniadania. Zawsze znajdowały się wymówki, aby go nie jeść. A to brak czasu, pomysłu czy też po prostu brak apetytu. Teraz wiem, że to był błąd. 


Śniadanie to najważniejszy posiłek, i dodaję nam energii na cały dzień. Wszystko się zmieniło, odkąd znalazłam przepis na bezglutenowe placki z bananów. Wykonanie jest banalnie proste, i w dodatku są bardzo syte!

Składniki: 
  • 2 bardzo dojrzałe banany
  • 3 jajka
  • 2 łyżki mąki kokosowej ( Olejowy Raj
  • 1/2 łyżeczki cynamonu
  • olej kokosowy do smażenia
Przygotowanie:
Banany rozgnieść i wymieszać z jajkami, na przykład za pomocą widelca. Dodać pozostałe składniki i odstawić na 5 minut. Uformować małe placki i smażyć na małym ogniu.


Wartość energetyczna jednego placka: 105 kcal
Będą idealne również na przekąskę przed treningiem.

2 komentarze:

  1. Dobra alternatywa dla mojej owsianki! Tylko zastanawiam się, ile takich placków musiałabym zjeść, żeby się nasycić?

    OdpowiedzUsuń
  2. można użyć jakiejś innej mąki? :D

    OdpowiedzUsuń